20 Nisan 2010 Salı

Kayıp Gül (Serdar Özkan)

Uluslararası bestseller'e girerek dünya çapında bir başarıya imza atmış türk roman yazarı Serdar Özkan'ın Kayıp Gül adlı romanını elinize alır almaz bir çırpıda bitirebileceğinizi temin ederim. Kayıp gülü aramaya başlarken kendi içinize doğru bir yolculuğa çıkıyorsunuz. Masal tadında, bilgece öğütler barındıran roman, zaman zaman
içinizi burkanken,kimi zaman dudaklarınıza bir tebessüm hediye ediyor. Gerçeklikle hayalleri romanında ustaca harmanlayan yazar, öyküsünde okuyucuya romantik ve ruhani bir dünyanın kapılarını aralıyor.
Hernekadar öykünün sonunu tahmin edebiliyor olsanızda tatlı sonu okumaktan kendinizi alıkoyamıyorsunuz.
Küçük Prens misali büyüklere masallar tadında yazılmış bu romanı okumaktan keyif alabileceğinizi umuyorum.
Sevgiler....

7 yorum:

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Bu kitabın methhini çok duydum hatta evimizde var annem bitirdi çok beğendi şimdi de babam okuyor, senin bu yazını da gördükten sonra babam bitirir bitirmez ben de okumaya karar verdim! Sevgiler...

Pell-in dedi ki...

bende okudum bu kitabı ama bende hiç bu duyguları uyandırmadı malesef :/

Duygu dedi ki...

Posh Butik: Aslında canım şöyle söylemeliyim ki; Küçük Prensi sevenler bu öyküyüde sevecektir.Güzel yorumun için çok teşekkürler:)Sevgiler....
Pell-in: Tatlım tamamen arz-talep meselesi aslında,senin beklentilerini doyurmamış olabilir çok doğal.Belkide başka bir tarz umuyordun, ve düşündüğün gibi çıkmadı olabilirmi?sevgiler...

Pell-in dedi ki...

olabilir tabikide.Bende bu kitabı okuduğumda yazmıştım yorumlarımı blogda. Ne kadar ilginç ki bir insanın çok beğendiğini bir insan hiç beğenmeyebiliyor halbuki aynı kitap ne biliyim bana çok tuhaf geliyor (:

Duygu dedi ki...

Pell-in:Şekercim garipseyecek bir şey yok aslında herbirimiz bambaşka beğenilere, zevklere,bakış açılarına sahibiz.Elbette birimizin beğendiğini diğerimiz beğenmeyecek.Birbirimizden farkımız olmasa ne anlamı kalırdı ki;)

Ayshenur dedi ki...

duygucum anlatımınla cok merak ettim smdi kitabı,bnde bu tarz kitapları genelde cok severim..Hemen listeme yazdım valla

Duygu dedi ki...

Ayshenur:Canımcım şayet bu tarz öyküleri seviyorsan okuduğunda beğenebileceğini umuyorum.öptüm mucx..