19 Ocak 2010 Salı

67.Altın Küre Ödüllerinde Kırmızı Halı'nın Şık ve Rüküşleri

1. Kırmızı Halı'nın Yıldızları
2. Şık Görünenler.

3.Rüküşler.


67.Altın Küre Ödül Töreni pazar gecesi Hollywood Yabancı Basın Derneği Tarafından düzenlenen organizasyonla sahiplerini buldu. Yağmurlu havaya aldırmayan yıldızlar herzaman olduğu gibi bizlere kırmızı halıda bir kıyafet şöleni yaşattılar. Gelelim gecenin kıyafet seçimleriyle kazanan ve kaybedenlerine..Ben kendi beğenime göre bir sıralama yaptım. Benim için gecenin yıldızı straplez ,pudra rengi Versace elbisesiyle Christina Aguilera'dı. Ardından iddialı ve seksi Valentino elbisesi ve Versace sitlettolarıyla Jennifer Aniston'ı gecenin en şık ikinci kadını olarak sıralayabiliriz. Gecenin üçüncü en şık kıyafeti olan lila rengi Elie Saap tasarımı zarif elbiseyi Fergie büyük bir ustalıkla taşımayı başarmış.
Gelelim ikinci üçlemeye; Penelope Cruz bandaj detaylı Giorgio Armani Prive elbiseyle oldukça şık görünüyor. Sandra Bullock Bottega Venetta mor elbisesi içinde yine gecenin şıklarından olmayı başarmış.Heidi Klum saçlarının bakımsızlığına rağmen su mavisi Roberto Cavalli elbise'nin içinde yine gözüme zarif ve şık görünenlerden olmayı başardı.
Rüküş olarak adlandırdığım grubun hatası hemen hemen aynı diyebiliriz.Kumaş cins ,renk seçilen elbiselerin tarzlarıyla uyum gösteremeyince ortaya gözü rahatsız eden kaba ve biçimsiz bir görüntü çıkmış. Zaten Kate Hudson ve Anna Kendrick aynı modacıyı (Marchesa) tercih ederek aynı hataya düşmüşler.
Evet benim kırmızı halı seçimlerin bu yönde oldu.Katılan yada kendi sıralamasını söylemek isteyenler fikirlerinizi merak ediyorum....

Hiç yorum yok: