4 Ekim 2009 Pazar

Ankle Boots Or Knee Boots?


Kış yaklaştıkça , çizmeler ve botlar vitrinleri süslemeye başladı. Sezonun iki sevgilisi, bilekte biten ankle botlar ve dizüstü çizmeler knee botlar.. Ankle botlar, modern yenilikçi ve stil sahibi bir imaj için harika tercihler, knee botlarsa inanılmaz çekici, havalı ve iddialı bir tarzı benimseyenler için biçilmiş kaftan diyebiliriz. Diyelimki, tek tercih hakkınız var; Christian louboutin ankle botlar mı, yoksa Louıs Vuıtton knee çizmeler mi, hangisini tercih ederdiniz?
Ben mi? Ben her ikisinide alıyım mümkünse:)

4 yorum:

Moda Gezegeni dedi ki...

Kesinlikle ankle botlar canımcım, bi de en güzellerini seçmissin hiç birine hayır diyemem:))

Duygu dedi ki...

tatlım ankle botlar dayanılmaz görünüyor bencede...sözkonusu ayakkabılar olunca uf inanılmaz zayıfım. hepsini ama hepsini istiyorum:)içimde bir ayakkabı canavarı yaşıyor kesin:))

Adsız dedi ki...

can dostum sen ne guzel şeyler buluyorsun böyle yaww,ilk işim moda ikonu olan istanbula gelıp bır ankle almak senle beraber seçelim tatlım.buarda uzun çizmeleri pek beğenmedım ıyı bır tasarım fakat sadece show amaçlı sanki...sezin.

Duygu dedi ki...

evet bitanem christian louboutin in diz üstü inci detaylı botları bencede tamamen şov amaçlı, oyuncak gibiler.. ama knee botların daha günlük kullanıma uygun modelleride var ve oldukça hoş.. ankle lara gelince, onlara söz yok zaten. sen yeterki gel en güzellerini alrız seninle tatlım benimm..